Thursday, April 15, 2010

Yang Terindah

 Yang Terindah


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran


Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


mycinta_gelak2..biarpun hanya sekejap aku merasakan keindahan hidup ini bersama kamu..tapi aku dapat rasakan kasih dan sayang ini kekal selamamya...betapa indahnya hidup jika kita saling berpaut diantara satu sama lain...aku kan pastikan bunga2 rindu dan sayang ini tidak dinodai oleh anasir-anasir luar yang bisa merobek kasih dan sayang aku terhadap kamu...

           "maafkan aku sekiranya cinta ku memang tak sempurna untuk mu..tetapi aku tetap aku..."

buat teman2 yang sentiasa menyokong dan mungkin ada juga yang cuba menjatuhkan aku...terima kasih atas segalanya...aku tetap sayang kamu kerana aku tau...

"Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.... mycinta_gelak2 awak tak benci saya kan..sebab saya tau awak pun sayang saya jugak..."

" i love money.."

~~~~~~~~~

"i love to eat.."

~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~ ' I LOVE MYCINTA_GELAK2 VERY MUCH~~~

No comments:

Post a Comment