Friday, April 9, 2010

Masjid Secret Recipe

Jumaat datang lagi...tapi hari tak macam biasa...sebab ramai sangat yang cuti..."cik nenas montel" dah balik ke "GANU"...cikgu murni a.k.a cik bulan cuti balik ke Rawang nak study katanya, sebab sok dorang ade ujian untuk calon2 pegawau kerajaan berpangkat 41, Mr Hotel dah sampai ke Medan Indonesia rasanya, dia bercuti bersama Miss Pretty...wah bestkan..pra honeymoon gtu...Malaikat Sentap berkursus kat INTAN, hari ni last day..Budak kecik plak kat TROLAK...best kan dorang semua...aku nak bercuti gak tapi xperlu kot...aku akan balik kg jua pas habis keje....sok MAK nak buat kenduri arwah BAPAK yang ke 40, x sabar aku nak jumpa mak dan semua ahli keluarga...sejak bapak xde ni aku rasa macam lain je..
(ish xnak sedih2..kan nak jumpa mak..)

waktu makan tengahari..aku dan malaikat makan dalam jd pening...tinggal kami je rupanya...keputusan dibuat untuk kuar. aku ajak sekali mak datin a.k.a OPAH dengan Miss Malini..En Nordin nak join kami sekali...hari ni dia nak half day sebab nak balik SUNGKAI...sok dia pun ada exam...aku doakan semua suksess tok exam sok..t dapat kerja yang best2 jgn lupa lak kat aku...

kami makan kat "SECRET RECIPE"...

gambar semasa makan @ MASJID secret receipe...

 


"menu aku tuk tengahari ni"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"IMAM muda yang kami cari"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku rindu kat semua geng 1GENG...t klau kita dah berkumpul semua kita lepak2 nak...mesti seronok kan kita habiskan masa bersama sambil berkongsi cter2 menarik sepanjang perjalanan kita di muka bumi ALLAH ni..

No comments:

Post a Comment