Tuesday, April 27, 2010

tiba masa aku sendiri..

Saatnya ku berkata mungkin yang terakhir kalinya
Sudahlah lepaskan semua kuyakin inilah waktunya
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi

Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini
Dan bila hatimu termenung bangun dari mimpi2mu
Membuka hatimu yang dulu cerita saat bersamaku

Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi
Mungkin saja rasa itu telah pergi
Dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi
Satu pintaku jangan kau coba tanyakan kembali
Rasa yang kutinggal mati
Seperti hari kemarin saat semua disini

Tak usah kau tanyakan lagi simpan untukmu sendiri
Semua sesal yang kau cari semua rasa yang kau beri

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~~~~~~~~~~~

haruskah aku menyanyi ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ mungkin nanti..meluahkan apa yang pernah terjadi hanya kerana kegagalan aku sendiri...aku gagal menjadi apa yang dia mahukan, sedangkan aku hanya mahu menjadi aku...berat kaki melangkah berat lagi beban yang ku tanggung...aku tewas dengan perasaan, aku gagal dalam perhitungan...aku harus bangkit pergi...pergi hanya untuk dia, demi dia..hanya kerana dia...jangan pernah cari aku...aku harus sendiri..



No comments:

Post a Comment