Monday, April 26, 2010

teruskan saja..


kadang kala tension itu harus dibuang jauh dari dalam diri...jika tidak kamu juga yang sakit...aku rasa aku harus gembira dan sesekali mungkin ini akan mengembirakan aku..keluar untuk sesi fotografi bersama rakan-rakan..mereka memang terbaek bagi aku..

selepas2 makan...jalan2 dan mengambil angin...timbul idea untuk berkaraoke..aku jarang melakukan akitiviti seperti ini.cukuplah sekadar melayan perasaan sewaktu memandu sendirian...hahahhaha..aku bukan lah penyanyi yang baik...


lagu pilihan yang cute mute a.k.a B (panggilan manja2 gtu..) aku ni memang menarik perhatian, seperti tidak pernah ku dengar di radio sedangkan lagu tu memang sedap...♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪..Who Knew by PINK.♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪....nice lirik..sesuai untuk mereka yang punya pengalaman dalam bercinta...

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪..
You took my hand
You showed me how
You promised me you'd be around
Uh huh
That's right
I took your words
And I believed
In everything
You said to me
Yeah huh
That's right

If someone said three years from now

You'd be long gone
I'd stand up and punch them up
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever
Who knew

Remember when we were such fools

And so convinced and just too cool
Oh no
No no
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything

When someone said count your blessings now

For they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
They knew better
Still you said forever
And ever
Who knew

Yeah yeah

I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we
Until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened

If someone said three years from now

You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong and
That last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me in my sleep
My darling
Who knew
My darling
My darling
Who knew
My darling
I miss you
My darling
Who knew
Who knew
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪..
 nak jadi seorang selebriti memang harus berani...
 dan dia memang mampu menyanyi dengan baik...

hanya kerana bait-bait kata yang mudah dan ringkas bagi aku...seharian aku mendengarnya di ruang sempit tempat aku berkerja sambil berblogging.....aku suka melihat dia menyanyi,..dan aku harap dia akan menyanyi semula untuk aku..demi aku..hanya aku...tu pun kalau kita kuar lagi...Who Knew....but maybe i knew right?....

2 comments:

  1. menyanyi slh 1 cara tuk hilangkan sgl perasaan serabut di kepala... bukanlah 1 kesalahan kan kengkwan? yg pntg nawaitu... (aku jua suke dgr ayang aku nyanyi,, voice nya membuatkan mulutku msuk sekor lalat (ngengenge) dushh!

    ReplyDelete
  2. Biarpun aku memang tak pernah berkaraoke secara sebegitu..jujur ye ...tidak pernah..tapi ianya memang berkesan buat my cute mute a.k.a B..dan cik nenas bulan..jelas kamu gembira...harap aku akan dapat dengar dia nyanyi lagi untuk aku...B u memang super la...ahhahahaa

    ReplyDelete