Sunday, April 4, 2010

Aku dan Sabtu...

Seperti biasa di hari sabtu...aku lepak kat umah je klau x kuar..

Tapi hari ni x ok....bangun pagi dorang (keluarga abang aku)ajak aku g PWTC, g pesta kasut anjuran persatuan apa ntah aku x ingat..yang pasti ada Prof Dr Jimmy Choo...perh..kasut dia mahal gler beb...


Pas berjalan tanpa beli apa2, abang aku ajak makan...For the first time aku makan kat Chili's Bangsar..sedap gler..ala2 org putih gtu...


Habis makan, dorang nak g Kondominium SERI MAYA...jumpa Tasnim....lepak jap kat sana then balik, sebab aku kena g Stadium Paroi untuk menyaksikan perlawanan bola sepak Negeri Sembilan lawan Selangor...best gler...biarpun ZAKUAN x berapa nak perform hingga terlepas 2 gol yang cantik...(macam pengulas berita plak),akhirnya N9 berjaya ke final dan mungkin akan bertemu KEDAH di stadium bukit jalil...mungkin aku xleh nak join Kyrul sebab mgu depan aku kena balik kampung untuk kenduri pemergian bapak yang ke 40 hari...ontheway balik aku singgah umah Ibu Azizah sebab nak amik tiket ke F1....



Aku x sabar nak tgu hari esok.....

LITAR SEPANG INTERNATIONAL CIRCUIT.....

No comments:

Post a Comment