Friday, April 16, 2010

Aku masih SAYANG...

Kau rinduku, jiwaku indah memanggil dirimu
Mataku terbangun untuk menanti
menantimu...
Jangan pernah kau ragukan cinta yang sesungguhnya
Itu bisa menghancurkan semua
bukan begitu...

Aku sungguh masih sayang padamu

Jangan sampai kau meninggalkan aku
Begitu sangat berharga dirimu
bagiku...
Dan kupastikan saja dihatimu
Kan kukorbankan semuanya untukmu
Sungguh kuberharap kaupun begitu
padaku...

Coba kau rasakan cinta yang begitu kan

mengesankan...
Yakin pasti dapatkan kemesraan yang penuh
bintang...
~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~
aku janji aku tak kan sakiti hati kamu lagi...
aku akan sayang persahabatan kita selamanya..
~~~~~~~~~~~

Dedikasi buat mycinta_gelak2...

Maaf Sayang Kerana Tak Sengaja Melupakan Kamu..

Akibat daripada kesibukan yang melampau-lampau, ditambah lagi dengan usiaku yang telah meningkat tua, (aku sedar usiaku telah bertambah) aku telah buat satu kesilapan yang amat besar dengan melupakan Mycinta_gelak2 setelah hampir setahun tak aku hubungi...DIA adalah sayang aku.. Sayang yang setia menemani aku mahupun dalam susah atau senang suatu ketika dulu.. Sayang yang aku sayang sangat-sangat with all my heart and soul.. Please forgive me dear.. Khilaf aku.. Aku hanya manusia biasa..

No comments:

Post a Comment