Sunday, April 18, 2010

Bergatsby la aku..

aku memang jarang nak ke BERJAYA TIMES SQUARE ni... kali ini aku pergi dengan blogger paling hawt...epulafea a.k.a en nordin a.k.a imam kasturi....dia bawak aku menghadiri satu event sempena gathering bloggers'...jangan terperanjat..perjumpaan ini masuk Malaysia Book of Records ok..




keseronokkan aku bersama epulafea tak dapat digambarkan..kami cuba bermacam permainan...yang paling kelakar selepas mendaftar di kaunter pendaftaran, kami diminta untuk menukar baju yang telah disediakan didalam goodies bag.tujuan nya untuk mengambil gambar beramai2 sebagai tanda kenangan....muncung mulut si blogger hawt tu...sbb dia sanggup membeli baju baru semata-mata nak keluar dgn aku..hahahhaaha..mujur aku xbergaya sakan..klau tak aku pun sama..kami sempat bershopping sementara menunggu cabutan bertuah, hurm hari ni aku memanja diri sendiri dengan membeli apa yang aku inginkan sangat2..seutas jam tangan baru...best2...


nama kami langsung xnaik masa sesi  cabutan, bukan kami xde tuah...tapi kami dah bersyukur dengan rezeki kami hari ni...selesai menukar kupon hasil usaha gigih kami, kami sempat menonton wayang bersama.."WHEN IN ROME"..jalan cerita yang menarik...bulan2 yang akan datang akan ada cerita2 menarik yang keluar di panggung....planning harus dibuat segera agar peristiwa lama xberulang kembali...


"ALICE IN WONDERLAND 3D"....tak kesampaian..




thanks la epulafea...nice moment with u today....next time kita kuar lagi..

No comments:

Post a Comment