Friday, April 23, 2010

kaukan selalu bahagia

Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,
Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.

Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami …

Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku… 
~~~~~~~~~
~~~~~~~
april datang lagi...tapi kali ni aku tak tahu kenapa april ini begitu menduga aku dan semua orang-orang yang aku sayang...adakah ini membuktikan ALLAH begitu sayangkan aku dan mereka...hurm..ku kumpulkan segala kekuatan dan keyakinan bahawa MEI akan datang dengan penuh kecerian dan kebahagiaan...

aku tak nak bersedih lagi...dan pesanan aku untuk mereka yang aku sayang, kita doakan je agar dia, dia dan dia bahagia...AMIN..

No comments:

Post a Comment