Sunday, April 18, 2010

sakit hati ini...

Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku
Karena kini kau telah membaginya
Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa
Ku menangis... membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya

Ku menangis... melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yg telah disakiti

Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa
Ku menangis... membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya
Ku menangis... melepaskan
Kepergian dirimu dari sisi hidupku
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yg telah kau sakiti
Ku menangis...
Harus slalu kau tahu
Akulah hati yang telah....
Kau sakiti...

~~~~~

kuasa CINTA...memang aku mengaku aku kalah....cinta ini memang nak bunuh aku...banyak yang dah aku buat tuk lupakan dia tapi ternyata semakin aku cuba semakin aku  cinta....selepas seharian menutup mata dan membiarkan minda aku kosong tanpa apa2...keadaan tetap sama...dia masih di awangan memandang aku...argggggggggghhhhhhh...sakit.....


aku harus lakukan sesuatu...agar aku lupakan dia seketika...aku mengodek blog2 epulafea.terbaek.com dengan harapan dia akan mengupate...nyata harapan aku tak sia2...kisah2 kami diabadikan dalam cacatan hariannya....dia memang terbaek bila berkata2..biarpun cik nenas montel yang amik jurusan bahasa tapi gaya bahasa nya lagi pro dari cik nenas...mungkin tu satu kelebihan dia...memang aku tak nafikannya setiap kelebihannya...dia memang pandai memilih..kaca mata yang dipilih untuk aku memang menarik..katanya mirip UGLY betty...but nice...

bukan tu je...jam tangan jenama ADIDAS pilihan nya juga tak terlalu GURLY...

"kalau saya pakai pun sesuai katanya..."


~my new cinta~


~ sehelai mapla ~

seharian kami bersama semalam banyak yang dia pilihkan untuk aku...aku pun tak kisah kerana ini adalah penghargaan untuk diri sendiri...aku pun dah lama tak berbelanja untuk diri sendiri...sebelum ni asyik nak pikir pasal org je...
terutamanya pasal MYCINTA_GELAK2....awak, kenapa awak biarkan saya terus merindui awak...saya dah hampir derita ni...cintakan awak...rindukan awak...

hari ni aku kuar lagi..seharusnya aku ke IKEA bersama epulafea a.k.a en nordin tetapi aku batalkan memandangkan aku nak sangat membawa cik bulan ke sana bersama...aku hanya ke butik pilihan ku...mencari jaket hitam...jemu rasanya dengan jaket yang sedia ada..pilihan telah aku temui...pulang dengan rasa gembira walaupun tangan masih menaip di skin handset...

"Jetty...kenapa semakin aku cuba nak lupakan dia aku semakin cintakan dia.."

~~~~~~~cinta itu buta~~~~~~~

(✿◠‿◠)(◕‿◕✿).... It TakeS a minuTeS tO haVe a CruSh on sOmeOne ❤ an HOuR to Like SomeOne ❤ anD a DaY to LOVE sOMeOne ❤ buT iT taKeS a LiFeTime tO fOrgeT sOmeOne (╥_╥).......

No comments:

Post a Comment