Thursday, April 8, 2010

Penantian itu satu penyiksaan

Pagi tadi aku keluar rumah pukul 6.40..masih gelap gelita. Sampai kat tempat parking macam biasa aku layan radio kejap, bila jam dan menunjukkan  kul 7.20 pagi aku terus kuar dari kereta...berjalan menuju ke opis, tapi seperti biasa harus melalui satu lintangan kerana ORANG yang kurang siuman tu tak bangun lagi...berhati-hati kot2 dia terbangun nanti..

Bila sampai tingkat 9, kelakar dowh sebab Mr Hotel, Pn Hasfarinar dan Pn Rosmaini masih tercongok depan pintu....rupanya mereka menunggu Mr Lim yang masih tak berkunjung tiba...Pintu pula terkunci rapat...so terpaksa la punch card kat jiran sebelah...semua duk telefon Mr Lim tapi panggilan tak berjawab....aku ajak Mr Hotel berpakat ke STARBUCK tingkat 8...semua anggota 1GENG lengkap,ada dengan aku, kami makan2, minum2 sampai bergelas2 lagi...

kami yang keletihan menanti


Memang pantang aku kalau bab-bab nak menunggu nie. Sebab aku tak suka menunggu dan tak suka buat orang menunggu,  klau aku ada janji dengan orang aku akan datang awal melainkan aku ada hal yang tak dapat di elakkan.....Sebab memang betul..penantian itu satu penyiksaan....

No comments:

Post a Comment