Sunday, March 21, 2010

Keletihan..

Bila hujung minggu tiba..aku mula la nak merancang sesuatu..tapi kadang2 apa yang aku rancangkan tu susah sangat nak menjadi...xpe la...dapat call dari Ayong..

"kakak ayong kena wat assigment ni...kakak temankan ayong"

"ok."

bermula la segalanya...aku kuar dengan adik2+si Kema yang sewel (jangan marah ye KEMA) hampir seharian...Putrajaya jd pilihan... konon nak tgk HOT AIR BALOON....aku pun dah lama x lepak sana...



tapi 1hal la plak.semua lambat sampai2 tiket dah habis...paling x best bila .keadaan yang agak panas buat aku jadi xselesa...tapi bila tgk2 adik2 semua relax je...ish malula plak...

Beb..lu kena kuat beb...(pesan kat diri sendiri sebenarnya)...

aku mula setting DSLR aku...1 demi 1 aku snap kerenah mereka...ternyata mereka memang sporting..Wan Ongeh je yang nampak kaku..sebab dia nak jadi macam aku kot...suka sesuatu yang di sebalik tabir...Sorry mama...tu yang kakak perasaan tentang NOR LIANA (betu ke ejaan aku ni...klau salah mampus den kena marah dek USTAZ MAT t..)



Wayang?....

"kakak jom la tgk wayang" abayang mulakan topik..

bayangkan dr start aku sampai umah USTAZ MAT....pagar pun dia xbukak lagi...sampai ke sudah wayang tetap pilihan dia..bukan aku xnak.. tp saja nak train diorang jgn biasa sgt dengan hobby yang macam tu...biarpun aku juga penggemar filem sebenarnya....



Mungkin next time...
Penat memang penat bila berjalan sakan ni...KELETIHAN tu jgn cter la,...sampaikan aku pun dah mula nak selsema..xpe la bukan selalu pun aku balik umah ustaz mat....hurm,,sebelum aku kena sumpah baik aku ingat2kan diri aku jalan nak balik ke umah UZtaz Mat...

Terima kasih kat keluarga Uztaz Mat yang sudi terima aku seadanya....
Si Kema...kamu buat hal lagi.aku suh ustaz mat sumpah kamu jadi KELISA kamu nak...hahahahhaahha..


Bukti sepanjang perjalanan kami...



Antara kenangan yang aku kumpulkan bersama mereka...
Aku gembira.....


Aku,

No comments:

Post a Comment