Sunday, March 28, 2010

28 Mac 2010

Hujung minggu yang biasa bagi aku...planning untuk berpoya-poya bersama DSLR dibatalkan saat-saat akhir apabila "orang yang menjanjikan" aku tempat dan model gagal untuk dihubungi....mungkin ada hal kecemasan agaknya..

Ku habiskan masa bersama bantal+selimut pujaan ku....bermalas-malasan hingga petang...begitu sekali aku bila behujung minggu di rumah...


Tetapi 1 panggilan aku terima dr dia yang menjanjikan...

"ontheway nak balik ni...masih kat simpang ampat..."  jauh g tu sedangkan jam dah kul 6.30ptg..

"ok...t pe2 call la..alamanda PUTRAJAYA pun ok gak..." dalam hati berkata2 entah jadi entah x tu nanti..

Layan Facebook kejap...aku bersiap pas Maghrib...kuar awal dgn niat nak cr barang untuk seseorang...xde apa yang best,,,ke aku yang x sungguh....esok2 je la..

Habis 1 Alamanda aku tawaf..dia baru sampai...pilihan di buat..lepak di MC'Donalds..
sebab malas nak mencari makanan ala2 melayu kat RASA yang dah x banyak menu....



Berbual+borak2+mengutuk2(kutuk 1 sama lain ok...)+makan2..

Tepat jam 10.45 kami keluar..sebab semua org dah tutup kedai...DIA rasa macam raja sebab berjalan di shopping complex yang xde orang lain..macam dalam cter kat TV tu...Berangan je la ko GEMUK...

KAmi berpisah depan LIF.hope dapat jumpa dan lepak sama2...


*****Sian DSLR kena tinggal kat umah sebab dah malam2 ni apa je yang best kat Alamanda tu******
Next time orang bwk DSLR ok..

No comments:

Post a Comment