Friday, March 26, 2010

BOSAN

Pagi yang membosankan.. membuatkan diriku menjadi bosan.....

BPAM macam dah dilanda GARUDA....

aku masih lagi demam, tapi kena gagahkan diri gak untuk datang kerja demi rekod...adakah hari ini hari cuti sedunia?..Hurm...Mr Produser tak tau pe cter?.Sakitkah dia, sejak semalam aku tengok batuk dia semakin teruk...Cik Nenas Montel sibuk uruskan anak-anak nak balik kampung(sejak bila dia ada anak?..)

Mr Nordin pepagi dah mengeluarkan ayat POWER..


"korang kan berpenyakit...kami tak nak kena demam, OK" perh sentap gak aku pepagi...

Cikgu Murni aka CIk Bulan mula nak memujuk2 aku...nasib baik aku ni jenis COOL, kalau x nasib la...Huhuhuhu..

Petang ni apa nak jadi pun jadila..Planning untuk OUTING bersama 1Geng harus aku teruskan...xnak tangguh2...

"Mak Yati, Mdm Opie, Mak Datin Kusut (klau x bz dating la) ingat janji kita ok"

Antara pose2 aku bila dah mula menggiler...

***bila bosan melanda***


***cik bulan pun nak jugak***


***terima kasih kepada En Nordin sebab pinjamkan U-Phone yang paling canggih***


aku,

2 comments:

  1. sentap ka??

    jangan la begittew..

    yang penting pic vouge..

    but im still hawt k!!

    *live from masjid menyapu sampah di atas karpet

    ReplyDelete
  2. memang sentap...apapun kita tetap hawt kan..

    ReplyDelete