Monday, March 29, 2010

BLOG @ ekspresi diri sendiri

Dulu aku xtau pe ape tu BLOG..sehingga la satu hari tu aku kenal erti BLOG dan BLOGGER...senario baru dalam media siber yang paling mudah untuk org sampaikan berita...ianya lebih berkesan dari berita kat TV...

Begitu sekali kehebatannya...Thanks to mR AZICO..dia yang banyak bantu aku untuk bina http://aidahkasri.blogspot.com/ a.k.a GUrlz BehInd The Lens...

tapi http://epulafea.terbaek.com/ plak guna search enjin yang lain dalam penulisan dia....Wordpress...




aku sedang mencari pakej yang terbaik untuk aku simpan semua gambar2 yang aku ambil bersama MY CINTA_DSLR...apakah yang paling sesuai...FLICKER @ PHOTOSTREAM...

aku nak DSLR aku ada gak website dia sendiri, aku nak dia tau yang aku sangat menghargai dia.....

SAYangku DSLR : Sabar k, t saya buat kan satu tuk awak....demi awak ape je saya sanggup buat...

*****saya sedang planning apa kita nak buat hujung minggu t******
*****awak kena la sabar, klau cik Mulan datang dr IPOH kita pau dia nak?...******

No comments:

Post a Comment