Friday, February 5, 2010

Blur...

Selepas Check In kat Seri Malaysia sempena GEGAU di Melaka Bandaraya Bersejarah..

Jam dah menunjukan pukul 12.30 malam...aku memang letih sangat tetapi mata belum lagi nak lelap..
aku mula menaip untuk mencari topik..knape kepala otak aku tetiba JEM..macam RAM yang dah slow...aku BLURrrrr.....
Argh...layankan je apa yang terlintas di kepala..hanya berbekalkan sekeping gambar aku rasa gambar tu macam comel je sebab macam2 style ade..Sepul la yang paling bergaya...

Aku paling sayang kawan2 aku...terima kasih atas sebuah persahabatan dan kenangan...
Bekerja sambil makan angin memang seronok...Pas Melaka aku pun xtau dimana...

Aku nak kumpul semangat tuk esok...Demi Facebook....
***(facebook la yang bawak aku melancong2, eh2 malancong ke?)

No comments:

Post a Comment