Sunday, January 24, 2010

TEMAN dan RAKAN

Teman2..rakan2..

Assalamualaikum.
Buat teman2..kawan2 dunia akhirat aku..

Doakan yg terbaik buat aku..

Terus mendoakan aku...berdoa berdoa dan terus berdoa untuk aku.
Doakan supaya aku menjadi insan yg kuat dan tabah mengharungi semua semua ini.
Doakan agar aku bahagia dunia akhirat.
Doakan aku utk berhenti bersedih..berhenti menangis.
Doakan aku supaya korang korang korang semua dapat tengok aku tersenyum ,tersengih ternampak gigi, terkekek2 gelak bahagia dengan kehidupan baru aku sekarang biarpun ade yang xsuka dengan apa yang sedang berlaku.....

Izinkan untuk aku lepaskan semuanya!!!!! Lantak la apa orang nak buat kat aku....Kau kuat kan!! Mak n ayah ajar kau jadi anak perempuan yg kuatt kan !!! bukan dilahirkan utk menjadi lemah selemahnya kan!! kau x leh jatuh dan biarkan orang pandang rendah pada kebolehan kau!!... Kau kene bangun!!

Aku menangis utk membenarkan diri aku menjadi lebih kuat! yeahhh!!

***p/s untuk diri sendiri..satu hari nanti ALLAH akan berikan apa yang kamu mahukan...BERSABAR..aku akan kuat demi MAK dan BAPAK aku...

No comments:

Post a Comment