Saturday, October 30, 2010

Benih Kegembiraan...

aku masih disini...hujan renyai-renyai pagi ini buat aku terkenang kembali kisah aku dan dia..terpaksa meredah hujan hanya kerana mahu segera pulang...kami sudah janji tak akan lewat.....hurm...rasanya itulah antara kenangan yang masih kekal jauh disudut hati..aku sangat rindukan GELAK TAWAnya...senyum manisnya....Suaranya...semualah tentang dia...tapi apakan daya JODOH kami tiada...lagu ni aku tujukan KHAS untuk dia....kerana dia pernah MENANGIS untuk aku...**jarang lelaki nak menangis**

~~~~~~~~~~
Kekasihku
Jangan bersedih lagi
Keringkanlah titisan air mata di pipimu
Kekasihku
Tabahkan hatimu
Sekalipun tak pernah terduga
Halangan yang melanda
Melenyapkan
Impian bersama
Jangan dikesali
Atas apa yang terjadi
Mungkin rahmat sebaliknya
Membuahkan bahagia
Kekasihku
Aku tahu
Kita sama saling percaya
Tidak pernah
Ada dusta
Kasih antara kita
Jangan berduka kekasihku
Jangan berdendam pada sesiapa
Bersabarlah
Menerima
Segala-galanya dengan redha

Mungkin suatu hari
Kita akan bersama lagi
Aku masih mengharap
Segalanya kan
Berulang semula


~~~~~~~
aku tak mahu bersedih lagi..

'Dlm kesedihan ada benih kegembiraan, aku mahukan itu..mahu ia bercambah, agar esok aku dapat memunggut faedah kegembiraan darinya dan detik itu, yang pasti aku tidak akan membenarkan perkara kecil atau remeh-temeh menganggu kehidupan aku lagi..'

No comments:

Post a Comment