Monday, October 18, 2010

KiTe KaWAn KaRIb SaHAbaT SeLaMAnya...

Jika Aku punya kesempatan...
aku mahu kembali seperti dulu..
aku mahu lihat kamu yang dulu...

GURAU SENDA, GELAK TAWA, GAYA dan SEGALANya..

Nilai kamu bagi aku...sangat berharga..SAHABAT

Kesedihan kamu terpancar di mata..KESAKITAN itu apatah lagi....aku tahu kamu tahan AIRMATA itu dari gugur..aku jua begitu...ku pimpin kamu untuk PERTAMA kalinya...aku tahu kamu tak suka..aku tahu kamu MARAH..biarlah kamu membenci aku sekarang...aku terima, biarpun dihadapan yang lain...sekurangnya aku tidak menyesal dikemudian hari kerana BIARkan kamu...

Berbicara secara LANGSUNG dengan kamu diruangan itu, buat aku terdiam seketika...aku TUNDUK...sedihnya....kenapa HARI INI baru aku tahu....kenapa kau berpura-pura..kenapa tidak dari dulu....



MARAH memang marah tapi bagi aku itu bukanlah yang utama sekarang....
aku tak mahu lihat KESAKITANMu lagi..kesedihanmu..
kami tak mahu HILANG kamu lagi dalam masa terdekat ini...


YA ALLAH...kuatkan HATI ini...
BERITA itu amat berat untuk ku terima....
AKuSAyanGDiA kerana  KiTe KaWAn KaRIb SeLaMAnya...





***nota untuk SaHAbaT**

1 comment: