Wednesday, October 27, 2010

Jangan BODOHkan AKU!!!!!!...


ingat ni!!!!

Aku tak tahu kenapa tetiba MOOD aku hari ni tak betul...
mungkin selepas aku dengar dan tahu segala cerita kot.....
hurm...WHAT EVER la...

Aku tak nak mengarut...
Apatah lagi mencarut....
Tapi....
Setelah sekian lama aku cool.. 
Sekian lama aku dah tak melenting.... 
Sekian lama hidup aku ceria.... 
Aku rasa aku harus luahkan RASA.....

Aku marah dengan DIA...
Walaupun aku tak pernah benci DIA...
Walaupun DIA selalu begitu...
Siapa dia tu biarlah aku je yang tahu...

Aku memang diperbodoh-bodohkan giler babi...
Which aku rasa macam bodoh... 
Which aku rasa 'apa masalah ko nie????'...
Lantak la....
Pasni aku tak tanya lagi..
Aku tak akan ambil tahu...
Aku akan biarkan KAMU..
Dengan pilihan KAMU..
Dengan kehidupan KAMU....
Bagi aku, itulah pilihan kamu...

** I know every single things n what had happen  bout u...
dun ever try to make FOOL of me **

** Ingat pesan dan pepatah orang dulu-dulu **
~ sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua ~


~ aku dah penat~

No comments:

Post a Comment