Thursday, October 21, 2010

tak harus KEMBALI..

Notes ini aku buat, ketika aku rindu sekali kepada sebuah kisah dan kasih yang tidak akan pernah jadi milik aku...aku juga tahu dia tak mampu memberi apa yg apa yang aku mahukan, dan sebab itu aku tak akan berharap ia kembali dalam bentuk apapun…

 **sayang aku tetap untuk kamu**

kasih sepanjang jalan...
kasih aku pada dia...
kasih aku pada mereka...
kasih aku TULUS ikhlas....
jujur hati aku mudah tersentuh…
jika ada peluang...
mahu saja ku lepaskan rasa rindu ini...
aku mahu memeluk dia..
bersandar di bahunya..
meluahkan segala rasa.....
 
YA ALLAH kenapa ini yang aku rasakan...
aku sangat mengharapkan sokongan....
dari DIA dan DIA dan DIA...bukan dari orang lain....
SERIUS....aku mahu dia...
aku ingin menangis sedalam dalamnya...
dengan harapan terbuang segala rasa..


kala rasa rindu itu datang...
kala ia menyapa hati ini....
aku tahu dia tetap tidak kembali…
tetapi rasa rindu itu tidak pernah mau pergi di dalam hati....
biarlah rasa rindu ini tetap kupendam…
Maafkan aku bila belum bisa melupkan kamu...
KAMU dan KAMU....

           JANGAN PERNAH SESAL DATANG, SAAT TIBA SEBUAH KEHILANGAN..


 **mencari kembali cinta..


No comments:

Post a Comment