Monday, November 1, 2010

BEKU, KAKU dan TERKELU...

aku menulis bukan di atas kertas...aku menulis kerana KASIH... aku ketuk-ketuk di kotak kecil..dengan harapan kotak kecil tak menghina hasil kerja aku...aku tahu dia marah bila aku mengarut dan mencarut....biarpun BEKU aku tak akan biarkan ia KAKU sehingga aku TERKELU....



“aku bukan nak wat ceritalah,
aku sentiasa jaga MULUT aku baik-baik”
“Aku dah banyak bersabar dengan kau, 
kalau bukan sebab kau kawan aku, 
dah lama biru mata kau tu, lantak kau lah”

bagi aku Kemarahan dan kebencian, sesuatu yang berkait rapat dalam kehidupan....


aku MARAH sebab aku SAYANG..

aku BENCI sebab aku dah PENAT...

Aku minta maaflah.....aku sedar apa yang aku buat....MUNGKIN kau tak suka cara aku....Mungkin aku tak seperti orang lain…lemah lembut dan penyayang...tapi aku ada cara aku....mungkin kau pun sama.....


Aku tak harap apa2 jawapan dari kau sekarang....dah jadi kebiasaan kau kot...tak akan berSUARA jika ditegur..aku tahu tu cara kau kalau memberontak.....aku tak kisah...sebab tu aku dah tak banyak bercakap....aku mahu kau BERFIKIR...aku sekadar mengingatkan aja.....

KAMI cakap bukan kami BENCI..tapi sebab kami SAYANG...sebab tu kami TEGUR...


bak kata NABIL RAJA LAWAK....

" Lu fikirla SENDIRI..."


~~akudahpenat~~

No comments:

Post a Comment