Wednesday, November 24, 2010

PerJALANan itu PerJALANan AKU!!

Kisah Sebuah perjalanan
Perjalanan yang membawa AKU
Ke Suatu Waktu dan ruang yang sangat INDAH..
Yang memberi aku sebuah pengalaman dan kenangan..

Perjalanan itu perjalanan sementara
Mengasyikkan tapi tidak mengkhayalkan...
Kenangan demi kenangan...
Aku kutip disepanjang perjalanan..
Aku teruskan demi ikatan..
Ikatan itu, ikatan aku dan dia..
Angin itu Saksi kami...
Lautan itu Paksi kami....

Kesempatan ini kesempatan aku...
Peluang ini peluang aku...
Janji itu janji aku..
Janji aku pada DIA..



Aku sekadar berhenti di situ..
Melihat, memerhati dan mengkagumi...

Ya ALLAH!! kuasaMU sangat BESAR...

Terima kasih atas kesempatan..
Terima kasih atas peluang...
Terima kasih kerana RUANG itu...
Akhirnya jadi MILIK aku...

**********
Cinta mula bertaut disitu..
Bertaut pada keindahan...
Bertaut pada kedamaian..
TENANG!!!
Aku suka, aku tersenyum, aku ketawa...
Aku pasti akan kembali lagi...
Dan pasti akan lebih lama...

Aku mula rindu hembusan BAYU!!
Rindu bunyi deruan OMBAK!!..

Perjalanan masih panjang..
Inilah perjalanan…
Semua orang juga merasakan..
Biarlah kisah itu aku jadi kisah aku...

**********

**akan ku heret kembali NOTY yang BAIK!! ke sana demi CINTA aku dan CINTAnya..

1 comment: