Thursday, November 25, 2010

Mood:: Tak Nak Jadi GILER!!!

Dulu aku berblogging sekadar untuk mencuba...tapi sekarang aku rasa, berblogging tu dah macam tempat aku mengekpresikan diri aku sendiri...
Disini aku tempat aku bercerita...tempat aku buat luahan rasa....disini aku menangis...aku ketawa...aku senyum..dan kadang-kadang aku rasa aku hampir GILER!! tapi aku tak nak giler dulu....

Hari ini....aku rasa seperti aku tak tahu nak buat apa?...aku bosan, aku sunyi dan JIWA aku KOSONG!! terasa sangat DOWN~~ tetiba, entah kenapa?? persoalan demi persoalan....Semua rasa ada dalam satu JIWA!!
~~JIWA itu JIWA aku~~
Aku rasa seperti aku dah ada yang menggelakkan aku....KETAWA besar mereka melihat sikap aku....mungkin mereka rasa aku tak cukup BAGUS seperti mereka, aku tak nak amik peduli...bukan nak jadi lebih NEGATIF tapi tak mahu diri terlalu POSITIF nanti pasti akan makan diri...
Ini hanya apa yang aku rasakan saat ini....mungkin juga akan berlanjutan hingga ke hari esok...tapi aku punya sebab tersendiri kenapa aku harus DIAM!!!! Tak kisah dibiarkan asalkan DIA puas hati....dan yang paling BENCI ialah bila terpaksa memaksa...

**mood::PERGILAH KAU JAUH-JAUH dari AKU!!!!!
~~~Jiwa aku tengah KACAU!!!! dan aku bernasib baik sebab JIWA aku belum 100% kacau.....tapi bukan sebab CINTA TERHALANG oke aku jadi begini~~~
 

No comments:

Post a Comment