Wednesday, November 3, 2010

JALANG pandai BERLAKON~~


Rupanya JALANG memang pelakon yang HEBAT
Hingga boleh buat BUNGA tersungkur....
  
Maafkan aku BUNGA sebab aku begini...

AKU BERKERAS kerana....
Jika aku bertanya jawapan kamu pasti TIDAK....
Kamu pasti berdalih..
Kamu pasti cuba menyembunyi..
 Aku tak kisah dituduh penceroboh..
Apa yang aku tahu aku sayang kamu..
Aku tak kisah jika aku dibuang..
Sekurangnya aku dah bertindak..
Aku tak kisah jika kamu marah..
Sekurangnya aku dah dapat jawapan..


Aku benci, sangat benci, benci sekali
Aku BENCI pada JALANG...
Hey!!! iya pada kamu! bukan orang lain!!
Aku benci kerana kamu begitu kejam pada dirinya..
Sangat KEJAM pada BUNGA...
Aku benci karena kamu PAKSA BUNGA...
Aku benci kenapa kau buat BUNGA jauh dari aku
Dan aku benci kerana kita tak boleh lagi jadi seperti dulu...


Dan kau?!
JALANG yang HITAM!!!!!~
Kau selalu angkuh, kau selalu tak acuh
Apa yang kau mahu?
Mana akal dan fikiranmu..
Dimana kewarasan....
Ternyata kau memang JALANG SIALAN...



Tak bisakah kau sedikit saja meluangkan hati dan pikiranmu...
Menepis sedikit BISIKAN syaitan....
Mengimbangi IMAN....
Dan seharusnya kau beri BUNGA satu senyum...
Bukan satu KESAN terhangat di sepanjang hidupnya...

*p/s Hey! JALANG~ingat ye kita HIDUP ni hanya lah sementara, kasihanlah pada BUNGA...tapi BUNGA jangan risau ye...KAMI ada untuk terus jaga BUNGA....

2 comments:

  1. hebat....super hebat.....
    panas semakin panas.....
    Jalang pasti tak duduk diam.......

    harus ingat....dunia JALANG bakal bermula.....
    What goes around comes around...

    nantikan JALANG junior yang pasti melakukan perkara yang sama seperti Induknya......

    harus di ingat......muka mungkin berbeza....tp acuan adalah sama......... :)

    ReplyDelete
  2. JALANG tetap akan jadi JALANG...
    BUNGA pula tetap akan LAYU...
    kasihan BUNGA...
    tapi apakan daya...BUNGA dah tertipu...

    JALANG JUNIOR juga pasti SIAL...harap2 anak si jalang tak terlalu SIAL seperti JALANG sewaktu MUDA~~

    ReplyDelete