Monday, June 7, 2010

Bila Cinta

Lagenda Budak Setan-Bila Cinta

Bila cinta kini.

Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu

merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan
  
**orang kata cinta itu memang INDAH...seindah kehidupan kita jika pandai mengendalikannya...tapi bagi aku, cinta itu banyak menuntut pengorbanan dalam kehidupan..bagaimana cara kita untuk menghargai CINTA itu sendiri....aku tak pernah menyalahkan CINTA dan DIA andainya kisah cinta kami tak kesampaian...aku percaya pada kuasa ALLAH, pasti ada hikmah kenapa dan mengapa ALLAH uji aku dengan cara yang demikian... Hanya 1 sahaja pinta ku...andainya cinta kami mekar kembali aku mahu ianya terus menyerikan kehidupana aku dan dia...AKU SAYANG KAMU....***

No comments:

Post a Comment