Thursday, June 24, 2010

AKU diantara kalian.


Ku akui ku sangat-sangat menginginkan mu,
tapi kini ku sadar ku diantara kalian.

Aku, tak mengerti,
ini semua harus, terjadi.
Ku akui ku sangat-sangat mengharapkan mu,
tapi ku kini sadar ku tak akan bisa.

Aku, tak mengerti,
ini semua harus, terjadi.
Lupakan aku, kembali padanya,
aku bukan siapa-siapa, untuk mu.
Ku cintai mu, tak berarti bahwa,
ku harus memiliki mu s’lamanya.

Ku akui ku sangat-sangat menginginkan mu,
tapi kini ku sadar ku diantara kalian.

aku, tak mengerti,
ini semua harus, terjadi.

~ DI ANTARA KALIAN ~


Bila aku tak mampu nak luahkan, dan takde cara untuk aku sampaikan, aku akan menulis. Aku akan menulis dekat mana-mana je.Di BLOG kesayangan..di F BOOK @ FACE B aku sekali... Tapi aku tau kadang-kadang orang akan salah faham dengan apa yang aku tulis. Dan mula memberi nasihat sepanjang lebar yang boleh walhal tak tau hujung pangkal.

Aku hanya manusia biasa. Ada perasaan. Aku bukan siapa-siapa...aku tetap aku dan aku mahu punya DIA.... Aku pun pernah melalui saat sukar dalam hidup....Aku cuma nak luahkan rasa terkilan...bukan sebab dia dan juga bukan sebab siapa-siapa....


No comments:

Post a Comment