Tuesday, May 31, 2011

REHAT~

Sekejap ada..sekejap takda..sekejap muncul, sekejap hilang..tapi aku bukan biskut yer…
Minggu nih, boleh diisytiharkan minggu paling penat buat aku dan aku mula rasa malas nak update blog..mungkin takda idea nak dikongsikan..OTAK sedikit LETIH~
Sebenarnya sda peristiwa menarik sepanjang minggu..cuma tak berkesempatan nak menghuraikannya....
Jadinya, aku nak rehat sekejap..hehehe..Kepala masih pusing dengan ini...

Hanya nak beritahu aku baru pulang dari GENTING HIGHLANDS dengan MAK dan adik beradik aku......semalam plak aku hantar MAK ke LCCT tuk penerbangan ke TAWAU tuk ziarah anak dan cucunya...maklumlah dia dapat CUCU KEMBAR.....
DAMIA ~ DANIA
Esok..aku akan tetap menerusikan tugasan harian.....minggu depan mungkin akan berada di kampung halaman yang aku rindu, tapi sebelum tu singgah sebentar ke MELAKA tuk kenduri arwah family terdekat..aku pulang sekejap..ada jemputan yang perlu dihadiri…

1 comment: