Friday, May 6, 2011

Aku Tak KISAH la kamu GEMUK~~

Kisah Gadis yang dahulunya BIASA-BIASA saja...tapi sejak ada cerita BUNGA binti MAT KUNTUM::aku rasa nak bercerita tentang ni plak....lagi pun kan aku dah janji nak sambung kisah ni.......semua bermula disini ~

Baiklah.. Aku sebenarnya sekadar mahu bercerita tentang Dia NOTY yang BAIK ni....aku mula perasan sesuatu tentang dia ....

Dia ada SINDROM  ~@ 3 G @~ GEBU~GEMUK dan GEMPAL~

Wakaka.. Tapi adakah itu yang dikatakan fat girl? Auwww.. jangan marah cuma kekadang rasa pelik..aku tahu gak kekadang kau juga berkecil hati bila ada yang cuba kutuk2 kau...biarlah apa dorang nak kata.. sebab aku perasan kekadang ada juga yang cakap kau Cantik? Ooppss..(pasti dia mula tersenyum PERASAN)....
Hari biasa dia di OPIS~~~



Gambar ini adalah gambar yang asli, memang nampak "lain".. 

Jika dilihat selepas ditranformasikan , aku rasa dia boleh dikategorikan sebagai yang Cantik biarpun tak la kebaboom sangat-sangat.. Senang kata,dia tetap insan biasa....Biasa-biasa saja.. tapi yang penting MANIS dimata orang lain..






Ini la bukti selepas makeover.. Ekeke..harus ingat jika selepas ini ada orang tegur kamu ada SINDROM 3G biarkan saja....tapi jangan sesekali guna kan TAKTIK ini oke...


hurm....harus bangkitkan rasa..mungkin agak KEJAM jika aku sebenarnya mahu orang yang buat kamu kecewa akan terbuka mata.....jangan pandang pada GEMUK semata2 tapi ingat yer GEMUK kau ni GEMUK yang ada GAYA....

**Berubah, tak bererti mengubah, diubah dan tak akan berubah..

No comments:

Post a Comment