Thursday, May 19, 2011

♥ Nur KASIH ♥ 19 Mei 2011


Dari sumber yang boleh dipercayai :: KLIK aku rasa WAJIB tengok NUR KASIH THE MOVIE...setiap kali aku masuk panggung dan layan movie yang ada sekarang selalu je kuar IKLAN nur kasih..lagi la membangkitkan rasa tuk TONTON filem ni....seperti banyak dugaan yang akan ditempuhi kali ni....Apa yang akan jadi pada.............
NUR AMINA,

ADAM dan 
AIDIL??...

Segalanya kena tunggu malam ni....aku dah beli siap tiket kat DAMANSARA kul 8malam......tak sabar nak tgk kesudahannya...

Filem WAJIB tonton
Suka nak ucap TAHNIAH buat PENGARAH filem ni :: Khabir Bhaia :: sebab dia punya cara yang sangat berbeza bagi aku.......klau korang ada masa nanti jangan lupa tengok yer..bawak la kekawan, family or orang yang tersayang....


Original Sound Track ( OST ) Nur Kasih The Movie 
 Yassin & Tizz Zaqyah
Lewat kini kurasakan,
Kasih kian kudambarkan,
Resah hati yang ku pendam pada takdir dan harapan,

Detik waktu dan suratan siapa tahu ketentuan,
Ku mencari cahayanya dalam bayang kegelapan,
Nur kasih,
Nur kasih..

Masih hidup dan pilihan lain untuk setiap insan
Melayarkan perjalanan dalam maya kesamaran
Nur kasih nur kasih

Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki sih tak pasti
Janji suci yang abadi
Nur kasih nur kasih ya nur kasih nur kasih
Aku kembali kerana masih mencari yang hakiki sih tak pasti
Janji suci yang abadi
Nur kasih nur kasih

2 comments:

  1. jgn lupe review cite ni nnt ... ta bkesempatan nak tgk ag *sobs sobs*

    ReplyDelete