Monday, May 9, 2011

Orang SAYANG MAK~

Hari IBU???.......adei, mula la aku pening sebab tarikh tu jatuh sebelum aku gaji la...apa je yang boleh aku beli dengan budjet yang seciput.......dalam kekalutan tetiba MAK btau yang dia akan datang ke KUALA LUMPUR tuk menziarah saudara.....tersenyum jap la aku..MAK ni macam tau2 je anak dia tak gaji lagi...



Sempat bawa mak ke PICC temani adik kesayangan mecari apa2 yang sesuai tuk majlis istimewanya nanti...aku sekadar memberi pandangan....di satu SUDUT aku nampak ruangan brader-brader berbaju hitam membuat KURIKATUR.......aku rasa tu sesuai tu MAK...mungkin nampak MURAH tapi setidaknya tu boleh kami jadikan kenangan nanti....

Aku SAYANG MAK

Apapun ORANG tetap doakan mak terus sihat dan ada disisi kami......dan inilah HADIAH paling istimewa yang aku bagi kat MAK sebelum dia pulang ke kampung...



1 comment: