Friday, May 7, 2010

Aku sayang dia..




Aku cerita yg gembira sahaja dgn dia, sebab aku sayang dia, aku xnak dia sedih bila aku sedih..

Aku uruskan semua perkara sendiri, sebab aku sayang dia, aku xnak dia susah uruskan hal aku..

Aku selalu ajak dia lepak dengan aku, sebab aku sayang dia, aku nak spend masa dengan dia..

Aku selalu tinggikan suara dengan dia, sebab aku sayang dia, aku nak dia jd lebih matang..

Aku selalu marah dia, sebab aku sayang dia, aku xnak dia buat salah lagi..

Aku kata dia xbijak, sebab aku sayang dia, aku nak dia berfikir..

Aku selalu cubit dia, sebab aku sayang dia, saje usik mengusik..

Aku selalu buat die menangis, sebab aku sayang dia,nanti aku boleh pujuk dia...

Aku nak jadi bestmate dia, sebab aku sayang dia,aku nak dia ada dekat aku..

Aku selalu kata ”nasib baik ko xkurus,kalo x..”, sebab aku sayang dia, aku nak dia lebih berfikir..

Aku jarang telefon dia, sebab aku sayang dia, aku xnak mengganggu dia..

Aku sentiasa sedia untuk pergi, sebab aku sayang dia, aku nak yg terbaik untuk dia..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 kasih ku ada untuknya..
~~~~~~
Mungkin definisi sayang bagi aku berbeza dengan definisi standard, tapi sungguh, aku memang sayang dia..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Antara wajah2 yang aku sayang....


my cute mute a.k.a B
~~~~~

Mr HAwt
~~~~~

My ROCK sister a.k.a PAYA
~~~~~~


adik-adik
~~~~~~

Cik NENAS montel
~~~~~~
With Mr Producer
~~~~~~
Mak Datin "K' dan cik Nenas
~~~~~
Malaikat Sentap yg selalu sedarkan aku
~~~~~
Mdm Opie a.k.a Makan dalam..
~~~~~
Mr Hotel aku..
~~~~~
"Aku tau aku bukan yang terbaik dimata kamu semua..tetapi aku tetap nak jadi diri aku sendiri..aku juga terima kamu seadanya...aku amat sayang kamu semua..ingat tu je...aku redha dengan apa yang telah berlaku selama ini antara kita..aku tau aku pasti akan menangis sebab aku sememangnya sayangkan kamu semua..aku tak kisah pun klau korang kata aku tak kuat bila berdepan  dengan korang...kita kawan kan...ingat apa pun terjadi kita tetap kawan...aku akan ada saat2 kamu perlukan apa yang kamu mahukan "kekuatan dan sokongan" aku sedia mendengar apa yang kamu nak keluh dan kesalkan..dan jgn pernah menyesal dengan apa yang terjadi..."

No comments:

Post a Comment