Tuesday, July 19, 2011

REVIEW KEMBALI

Tak tahu kenapa tetiba hati jadi sayu...jiwa terasa kosong..minda terhenti seketika...mungkin masanya dah tiba..setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan...argh semua tu hanya sementara..yang penting HATI kami sentiasa dekat...aku suka nak ulang kembali NOTA yang ditinggalkan buat aku sebagai kenangan....hurm...bergenang seketika airmata membacanya...dia TULUS dalam penyampaian..dia mungkin lantang bersuara tapi aku tahu HATI dia.. terima kasih BUDAK NOTY saya akan tetap sayang awak...hahahaha

dia memang NOTY kan??


Dia bercita-cita nak jadi penulis yang hebat...aku tahu dia mampu...ni bukti dia boleh!!
" khas untuk BFF Aidah Kasri "

AIDAH KASRI,

kadang kau mmg kecoh,
kadang ko mengjengkelkan,
kadang poyo pon ada,
kadang sgt berdrama...........

kadang nak bagi penyepak jerk.....
kadang nak belasah terus......
tapi kadang pikir nak tuba je kau....
kadang pikir haish kasihan......

selalu kau nasihat aku.....
selalu gak ko gaduh ngan aku....
selalu kau amik berat pasal  aku.....
selalu org salah sangka dengan itu.........arghh persetan semua itu!

kawan bley jadi macam-macam kawan.....
kawan sekolah.....
kawan kerja........
kwn kepada kawan...
kawan kawan
KAWAN MAKAN KAWAN  pon ader....

macam mana nak crik kawan??

kawan banyak bley kau carik....merata-rata.....

sahabat dan teman pon kau bley carik......tapi nak crik yang SEJATI???

mana kah??? senang kah???? ramai kah???

SEJATI??? mcm mana tu??

SEJATI...bila kau benci tgk muka aku, aku benci tgk muka kau....
tp sudut hati kau SAYANG aku SAYANG.....

SEJATI....bila syg VS benci, senang VS susah , happy VS sedih , marah VS pujuk, sihat vs sakit....dan BESAR vs    KECIK...ngeee~

Aku mungkin kasar....
aku mungkin kejam....
aku mungkin lantang....

namun, jauh di sudut hati....aku sayang
cuma perlu tahu syg aku dengan cara yang begitu....

REDHA JE KAN LA YE??

aku mungkin tidak mampu jadi sahabt yang terbaik......tapi aku tahu membezakan mana shabat  dan mana kawan....

peringatan khusus kepada kawan-kawan....jangan sentuh sahabat-sahabat aku sebab aku tak takut untuk bertindak keras......i will protect for sure.....

Kasihan melihat ada yg cuba untuk menjadi SAHABAT tetapi gagal.......u should learn more, girl.......kesian kau !

Last but not least,

walau berjauhan sekali pon lepas nih......BUKIT BERUNTUNG sentiasa terbuka untuk kalian......and i will try my best to get time to mingle-mingle just like we do before...

TO: Stobery Celup, Shariezal Faizal, Hafizah Sani, encik Azhari......thanx for being such a gud BESTIE......will put in mind and heart our best moment 2010-2011.....tujukan khas untuk kalian jugak :)

i LOVE U ALL


truly and deeply from SOUL
ZETTY NOTY YANG BAIK


Dia selalu buat aku GERAM.

****budak NOTY yang BAIK****
 ~ pasni awak jangan nakal2 lagi yer...saya doakan awak berjaya..
 ~ pasni kita jimbaan sama, berphotoshoot sama..
 ~ jika ada masa kita lepak sama..
 ~ simpan kenangan kita yer..
 ~ SAYA SAYANG AWAK !!



No comments:

Post a Comment