Sunday, July 31, 2011

RAMADHAN DATANG LAGI!!


Sedar tak sedar..
Esok dah bermulanya umat islam berpuasa..
tapi yang paling aku rindu..expecially dekat MAK aku
...bila la dapat jumpa dengan MAK lagi..haishhhh...
padahal baru balik minggu lepas...
Jelesnya..adik dapat makan sahur dengan mak...
bestnya bulan puasa adalah masakan mak tu...

MAK
minta maaf yer..
selama 30tahun orang tak pernah MISS makan sahur dengan mak,
tapi kali ini memang tak mampu nak balik,
anak mak demam lagi,
mak tahu kan??? 
kenapa..
nanti orang balik kampung kita sahur dan buka sama yer...
nak demand telur masak kicap..SUPERB!!!

untuk semua...
aku nak minta maaf kot2 aku ada terkasar bahasa..
manalah tahu ada yang terasa dengan tulisan aku,
posting aku kat FACEBOOK, 
kat TWITTER,
kat GMAIL TALK,
aku mintak maaf k..
harap diampunkan..

no more breakfast or lunch after this..
be a good muslim yaa..
selamat berpuasa..!!


Peace no WAR!!!
ƪ(♥•*⌣*•♥)ʃ





No comments:

Post a Comment