Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru 2011..

Selamat Tahun Baru 2011


Hari-hari yang telah berlalu, sememangnya akan meninggalkan seribu satu kisah dan cerita. Maka dengan itu aku saja nak abadikan kisah tahun baru yang mana, diari singkat aku ketika ini . Saja mahu diabadikan terus kerana hari-hari yang telah berlalu, tidak mungkin berulang kembali bagi aku ianya adalah sebuah kisah yang begitu indah..

 Kata-kata semangat sempena tahun baru ini ?

aku berharap dan berdoa agar kita sentiasa memperoleh kejayaan di dunia dan akhirat, moga apa yang kita inginkan, berjaya kita capai, dan pastinya itu memerlukan semangat, dan usaha yang bersungguh-sungguh. Gagal sekali bukan bermakna selamanya gagal, sekali berjaya, ingatlah yang itu hanya pinjaman seketika, buat ujian kepada diri. Jika tidak pernah jatuh, amat sukar untuk kita belajar cara untuk bangun, lebih manis apabila kita bangun dengan kaki dan tangan kita sendiri...

Harapan ?

Masih ada harapan ! jangan berhenti berharap........

Kata-kata terakhir ?

Aku tetap sayang MAK...keluarga...teman2 dan yang paling besh MYCINTA_DSLR... NEKAD mahu jadi seorang pemetik cahaya yang berjaya dan pengamal MEDIA......

No comments:

Post a Comment