Wednesday, September 29, 2010

mungkin kah DIA untukku...

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata

Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu

Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
setiap apa yang kita lakukan pasti bersebab.. ada ke orang buat sesuatu tanpa sebab? Orang tak waras pun kalau buat apa-apa mesti ada sebab.. dah tentu sebabnya dia tak waras ye tak.. Cuma mungkinkah kita terlupa atau sebenarnya lebih mementingkan diri sahaja sehingga kita tidak memikirkan yang dalam kehidupan ini akan ada Aku, Kau dan Dia.. yang membawa maksud setiap apa yang kita buat bukan sahaja bersebab malah turut akan menjadi PENYEBAB....

No comments:

Post a Comment