Wednesday, September 8, 2010

aku dan 8.9.10....jam 11.12 pagi...


8. 9. 2010. Usia aku telah  meningkat...aku ucapkan Selamat Hari Lahir kepada diri aku sendiri. Sudah 30tahun rupanya. Rasa sebentar sahaja masa berlalu. Masih aku ingat diri-diri aku yang lama tanpa melupakan mereka yang aku sayang walau sekejap pun....Dan TERIMA KASIH Allah kerana mengurniakan aku perjalanan hari lahir yang terindah pernah aku lalui sepanjang hidup aku...Pastinya, 8. 9. 2010 takkan aku lupa sampai bila-bila.



Puluhan ucapan memenuhi wall facebook aku pada hari ini.... Tidak kurang juga yang menghantarkan ucapan dengan mesej terus ke inbox facebook aku....Ramai sangat2..... Menyebabkan aku rasa amat terharu. terasa mahu menangis seketika....aku juga berusaha menjawab satu persatu.....

YA Allah, rasa diri ini mempunyai keluarga yang sangat besar dan ramai.
Semoga semuanya diredhai Allah SWT.
Semoga rantaian keimananlah yang menghubungkan kita semua.
aku ucapkan terima kasih atas doa-doa kalian....
Semoga, yang mendoakan, akan diredhai dan dirahmati Allah lebih dari yang didoakan.
Amiiin…


No comments:

Post a Comment