Friday, July 23, 2010

BAIK kah AKU???..



baik kah aku kalau aku ckp aku tak mahu menyusahkan org lain??
baik kah aku kalau aku ckp aku tak mahu salahkan sesiapa atas apa yg berlaku??
baik kah aku kalau aku hanya berdiam diri, dan tidak mengambil apa-apa tindakan??
baik kah aku kalau aku hanya melepaskan impian dan harapan aku kpd org lain sewenang-wenangnya??
baik kah aku kalau aku hnya membiarkan sesuatu yg berharga terlepas daripada genggaman??

baik kah aku??

am i doing the right things??



***aku mahu semua orang yang ada di sekeliling aku bahagia...dalam masa yang sama aku mereka tahu aku ada disamping mereka...seyes!!!!...bukan berniat untuk menjadi baek tapi aku sekadar menjadi aku...demi aku dan diri aku sendiri....biarla apa orang nak kata tentang aku yang penting aku selesa dengan cara aku...maafkan segala salah dan silap aku jika aku terlanjur dalam berkata-kata, tak punya niat ke arah itu...sebenarnya itulah apa yang aku rasa..AKU SAYANG KAMU dan aku juga menerima kamu seadanya...tapi kenapa kamu mempertikaikan setiap perbuatan aku...mungkinkah aku tak CUKUP BAIK untuk kamu???.. ***
 


No comments:

Post a Comment