Friday, July 16, 2010

Aku Cinta Padamu.....................

RAKAMAN KONSERT AKU CINTA PADAMU…SHEILA MAJID DI ANGKASAPURI


Aku akan Angkasapuri malam ini dengan bertema kan HITAM dan PUTIH hanya demi CINTA aku kepada ANuaR Zain.....sebenarnya aku amat berterima kasih kepada Radio Televisyen Malaysia (RTM)  kerana RTM telah berkongsi dengan peminat dalam merakamkan detik indah dan kegemilangan penyanyi yang dinobat sebagai ratu R&B dan Jazz negara ini menerusi program istimewa Rakaman Konsert Aku Cinta Padamu…Bersama Sheila Majid pada 16 Julai 2010 (Jumaat), jam 8.00 malam bertempat di Auditorium Perdana, Angkasapuri, yang paling seronoknya ANUAR ZAIN adalah merupakan penyanyi UNDANGAN...


Demi membuktikan cinta aku padanya aku akan pulang awal demi Rakaman ini...mahu lebih READY agar aku tidak lewat...ZETTY _ ETY a.k.a BABY akan menemani aku kerana dia juga sangat suka A.Z ni...harap2 hari ini akan berlangsung dengan baik buat aku.....

No comments:

Post a Comment