Sunday, July 18, 2010

Aku PUAS...

selepas bergigihan petang jumaat itu...Akhirnya aku berjaya menjadi pengunjung yang terawal hadir untuk menyaksikan rakaman konsert " AKU CINTA PADAMU"....tak banyak gambar yang aku rakamkan memandangkan syarat2 RTM bahawa tiada sebarang rakaman dibenarkan....


~~~ aku dan dia ~~~

Shiela Majid bermula dengan baik apabila dia muncul di celah2 penonton...banyak lagu yang nyanyikan malam tu mengamit kenangan lama....tapi yang pasti aku puas....dia mula kan dengan ini..

Sinaran

Teringat ku di masa lalu
Bersenda di taman yang indah
Sungguh riangnya di hatiku
Kerna kini kita berjaya

Cintaku tercapai
Punyai kebebasan
Dan dikau berjaya telah berjaya

Sinaran... mentari menyinari
Menusuk ke jiwaku
Ketika bersamamu
Mesranya... bila kita berdua
Bagai mahligai indah
Yang tumbuh di muka dunia

Ikatan telah dijalinkan
Hatiku terima terbuka
Segala rasanya di jiwa
Kemesraan terjalin cinta

Oh... peliknya rasa
Pabila... dikau tiada
Bagai kenangan yang tiba
menuju cahaya sedang menyinar...



selepas beberapa lagu medley...CINTA HATIKU pula muncul...seyes dia begitu hensome!!!!!....lagu kegemaran aku DIA nyanyikan....argh!!!! tidor senyum la aku malam tu...
 


Kau Bunga Cintaku

Beku ku di sini,
Menantimu lelah sudah perjalanan ku ini,
Takkan mampu ku berdiri lagi,
Hampa semua tak terasa lagi.(tanpa mu)
jatuh ku ke jurang gelap tak berjiwa lagi,(hadir mu)
kehidupanku kusandarkan cintaku

Layu ku di sini,
Menunggu mu mekarkan semua bunga cintaku,
Takkan mampu ku berkembang lagi,
Musim ini tak mampu menghadirkan mentari.
Kau di mana,
Kan ku cari,
Kan ku dapat hangatmu,
Lekaslah cairkan dingin ku.

Di dalam diriku ini,Hanya ada satu cinta,
Yang membuat ku bahagia,
Bersama mu.
Layu ku di sini,
Menunggu mu mekarkan semua bunga cintaku,
Takkan mampu ku berkembang lagi,
Musim ini tak mampu menghadirkan mentari.
Kau di mana,
Kan ku cari,
Kan ku dapat hangatmu,
Lekaslah cairkan dingin ku.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~

malam itu adalah antara malam yang terindah buat aku..terima kasih buat BRADER BOB....tanpa tiket daripadanya mungkin aku dan baby tak dapat bertemu dengan BINTANG pujaan kami...pas ni nak berkunjung lagi demi konsert2 yang akan datang...

No comments:

Post a Comment