Thursday, February 17, 2011

Jangan Terlalu yakin dengan Takdir yang belum di tentukan...

Sekadar mahu menyambung kisah Ecah Azali 

Aku Sedar ramai yang tertanya2 kenapa sehingga sekarang aku masih SENDIRI.......bukan bererti aku tak pernah fikir untuk berdua :: mungkin ALLAH belum menentukan JODOH buat aku...takpelah aku REDHA dengan Takdir yang begini.....

BILA BERDUA


Biarpun aku tahu ada SUARA-suara SUMBANG yang  menceritakan KISAH aku, biarlah mereka.. kerana apa yang pasti kita harus yakin bahwa takdir yang ditentukan Allah kepada kita pasti untuk kebaikan kita. Tugas kita sebagai manusia adalah berusaha untuk mencapai apa yang menurut kita baik. Sedang hasilnya kita kembalikan kepada takdir Allah. 

Amin~~ semoga Aku akan BERTEMU dengan JODOH yang baik...

Tak Mahu begini lagi~SAKIT!!

Sangat Suka dengan ini ::

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui" (QS. 2 : 216)

3 comments:

  1. Sadis,Sabar Sis..Allah akan memberikan terbaik buat kamu.
    Dalam kita Duka pasti ada bahagia,cuma kesabaran itu menguji diri kita
    "Benar kata org..sewaktu kita perlukan matahari, Allah datangkan hujan yang lebat..kita sedih atas keadaan ini, tapi, rupanya Allah berikan kita pelangi yang indah pengubat duka..bila kita inginkan kesenangan dalam hidup, Allah timpakan kita kesusahan, kita sering menyalahkan takdir, tapi sebenarnya, Allah nak hadiahkan kita sesuatu yang lebih bermakna..biar hujan di hati, pasti ada pelangi yang menanti..untuk sebuah kesenangan, pasti ada bayarannya..sabarlah duhai jiwa..~"

    ReplyDelete
  2. hai. i'm hawt.
    saya sebenarnya pun takut untuk memikirkan perkara ini apabila mengenangkan kasih tak kesampaian, cinta terputus di tengah. andainya ada di antara kita nanti, berubah hala serta memungkiri janji, jangan ada benci. suka dan duka dilalui, jadikan kenangan di sudut hati. *habis nyanyi lagu

    saya sedar & pasti, cinta boleh menunggu bertahun-tahun lama lagi. sekarang adalah masa untuk saya mengejar impian, kekayaan, harta benda, dan seterusnya membuatkan ex saya makan hati kerana meninggalkan saya. wow. niat tidak baik!

    sebenarnya pun saya sangat penat. biarlah saya redakan dulu kepenatan ini. saya mau jadi hawt & sexy. love sucks.

    ReplyDelete
  3. andainya ada di antara kita nanti, berubah hala serta memungkiri janji, jangan ada benci. suka dan duka dilalui, jadikan kenangan di sudut hati.

    LAGU ni pernah bertakhta...tapi biarlah CINTA tu bukan milik saya....hurm apapun just nak btau....


    My name Aidah binti Kasri and i'm not SINGLE!!

    ReplyDelete