Thursday, February 10, 2011

Februari ini

Tengah syiok pikir nak wat entry baru.....
tengah syiok membaca blog org lain...
tengah syiok layan facebook.....
tibe2 aku rasa mahu terus update blog sendiri...


teringat aku tentang FEBRUARI...
apa istimewanya Februari ni.....

FEBUARI ini, kita akan di datangi dengan 14 dan 15 Februari.. 

14 Februari ~ hari Valentine
15 Februari ~ Maulidur Rasul

Valentine tak penting buat aku sebab aku rasa tu bukan tarikh untuk raikan pasangan kita (*xde kekasih pun) sebab bagi aku setiap hari adalah hari yang penting jika pandai hargai semua orang disekeliling kita...

Yang penting sebenarnya Februari ni adalah.....



~terima kasih kerana aku masih lagi bernyawa~ 








Kita bukan je akan dapat CUTI UMUM tapi sebenarnya cuti itu adalah untuk memberi peluang kepada kita untuk lebih mendekatinya.....untuk semua umat ISLAM marilah kita semua menghayati dan terus mencontohi kisah hidup nabi junjungan kita Nabi Muhammad s.a.w.....


Aku hanya mengharapkan Februari ini bermula dan berakhir dengan baik buat aku...AMIN~

No comments:

Post a Comment