Friday, November 11, 2011

MINGGU YANG SENGAL~

SENGAL kan???

suka nak coret-coret hari sengal yang aku lalui.....
minggu itu memang minggu yang enjoy....
gelak...
makan...
gelak...
makan....













mungkin selepas itu aku akan gemuk.....
boleh ke??....
itu persoalannya!!!



suka nak coret apa yang aku lihat...
aku dengar n rasa....
apa yang aku buat....
apa yang aku suka...

tapi aku tak la sampai nak meroyan,
nak merepek...
cuma kekadang tu...
aku akan meronggeng cara baik...
mensewelkan diri sendiri...

Aku suka pergi jalan-jalan...
Aku suka lepak-lepak tempat kenangan...
suka cerita-cerita dengan MOKS aku...
gosip..isu dan semuanya....

Itulah cara aku untuk ENJOY!!!...
yeah!!!






2 comments:

  1. coret je...jgn sampai rabak pulak...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayie..mesti awak ada blog juga...bagi la link..boleh share!!

      Delete