Monday, October 3, 2011

Purple pun Chantek!!

Oh....dah masuk OKTOBER...


Paling best bila masa lah ni banyak orang nak makan nasi minyak ~ aku just nak ucapkan TAHNIAH buat PENGANTIN kat opis aku...
Selamat Pengantin Baru, semoga perkahwinan ini dirahmati oleh ALLAH.AMIN.


Nilah Pengantin tu sebelum dia tawen....








Bila dia tawen, dia pilih warna PURPLE gak....colour pilihan juga kot....x kisah la, bagi aku purple pun chantek gak...sepatutnya aku datang memeriahkan dan meraikan dia di majlisnya..tapi maaf ada masalah yang tak dapat dielakkan....apapun aku mendoakan dari kejauhan ini semoga dia BAHAGIA dan GEMBIRA bila hidup berdua ni...




Aku suka nak pinjam gambar2 dari Layla.shazlina a.k.a Laila Chantek (^_^) 


Inilah LAILA




Tak boleh blah..

Nak juga..




Sapa pengantin ni??






Aku suka tgk warna PURPLE..sebab PURPLE tu memang sesuai tuk orang yang NOTY...macam LAILA...hahahaha...

2 comments:

  1. hahaha..mmg noty~ purple makes me cheerful :)

    ReplyDelete
  2. baiklah...mujurlah KAK BED minat biru!!

    ReplyDelete