Wednesday, December 22, 2010

Rase macam BODOH je.

Serius hati aku tak tenang sekarang! Rase macam BODOH je. 
Salah aku mungkin.. pagi2 dah terlalu serius membincangkan HAL yang tak sepatutnya..


tu yang aku rasa sekarang!!

kadang2 aku sendiri konpius situasi aku ni la......

Aku cuba nak berbaik dengan dia....aku tahu aku ni jenis degil + keras kepala tapi aku tak pernah cemburu dengan apa yang dia ada.. puas aku telefon dan bermesej dengan dia berkali2...(aku mengaku ini kelemahan aku dan aku mmg usaha nak ubah)...tapi langsung tak diendahkan ....aku plak tak boleh sebab aku ni jenis aku nak orang respon aku dgn cpt..


aku redha bila  last2 dia sound..dia cakap rimas n tensen sbb aku asik call n msg..takpe la bila orang dah tak suka.....dia akan bina satu ALASAN tuk buat selamatkan diri dia....takpela aku terima kesilapan aku...dan mungkin tu akan jadi kemenangan buat dia....aku rasa semakin hari aku mcm semakin jauh dgn dia..sebelum ini pun bila aku ajak bincang pun..dia wat donno je..biarlah mungkin dia suka cara begini.

~ aku tahu dia senyum lihat aku begini~
Biarlah, aku akan tetap disini untuk menjadi yang terbaik untuk orang-orang yang aku sayang....aku akan tetap tunggu dia MAAFkan aku biarpun susah.....cakap la klau memang kau dah BENCI aku..aku tetap terima...biarpun aku xsuka orang tunggu aku tapi aku memang tak kisah untuk tunggu DIA maafkan aku....so tu yg aku msg n call byk kali....



* aku mungkin sedikit KERAS KEPALA*

No comments:

Post a Comment